Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 27 november 2011

Sakta men säkert

Snart är Fina M hemma. Han kommer hem tidigare än väntat så jag är glad. Adventsmyyyys!

Och så kom jag på att jag ska uppdatera min nedräkningslista:

- 48 dagar kvar till den dag jag, av någon outgrundlig anledning, tror att Mini kommer.
- 44 dagar kvar till förlossning enligt plan.
- 34 dagar kvar till Mini "får" komma för att undvika att bli ett decemberbarn.
- 10 dagar kvar till nästa BM-besök.
- 8 dagar kvar till nästa förlossningskurstillfälle.
- 3 dagar kvar till nästa UL för tillväxtkontrollen.

Och så de roliga vardagsaktiviteterna däremellan:

- Dejt med ÄD-mammorna imorgon. Kul!
- Julmys hos ett par kompisar.
- Julfest på jobbet (jag går bara på själva middagen, inte kalasandet efteråt...).
- Årets lussebullebak!
- Fina M:s födelsedag.
- Vår sista egna "semester" ihop (en övernattning på hotell med finmiddag, spa, behandlingar och lyxfrukost, aaaaah!).
- Julafton
- Nyår

Inte så lång tid kvar!

Kraaam!

4 kommentarer: