Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 14 december 2011

37!

Nu rullar vi in i vecka 37! Och nu är det sannerligen inte långt kvar. Mini kan komma när som helst. Det ska jag fira med julfest på jobbet. Eller fest och fest...
Jag ska skippa glöggen som är innan och jag ska parkera bilen precis utanför dörren. Därifrån ska jag i sakta mak gå direkt in till middagsbordet, äta och sen åka hem igen. Festen får kollegorna styra upp utan mitt sällskap. Jag får vara med nästa år istället.
Men det ska bli trevligt att träffa lite folk (tv:n erbjuder ju bara envägskommunikation) och få säga god jul till mina kära kollegor.
Och när jag kommer hem ikväll tar jag en lussebulle. För idag är det dags för Fina M:s årliga lussebullebak! Muuums!

Kram

6 kommentarer:

  1. Åh njut av den goda julmaten [det som du får käka] och hoppas du får en fin dag! :]
    kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vecka 37 =)!!!!
    Åh, så spännande det ska bli att få se den lilla människan snart.

    Kul med julfest, du gör så rätt att parkera utanför, gå in och äta, mingla lite och åka hem =). [För övrigt tycker jag det är underbart att inte vara onykter vid såna tillställningar, även om det är fruktansvärt gott med glögg, hihi]...

    Men du, jag brukar se till att svara på det de säger på tv:n genom att prata[snarare muttra] lite med/för mig själv, haha...prova, det kan bli spännande ;).

    Ha det så kul på "festen" och hoppas bullen smakar gott sen.
    Hälsa.
    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  3. Tack båda två! :o)

    Ska prova att muttra lite framför tv:n framöver, hahahaa!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Spännande att det är så nära!

    SvaraRadera
  5. Spännande!! Min lilla pojke föddes i 37+6. :) Så det kan ju vara riktigt nära. Fy så roligt! :)

    SvaraRadera
  6. Ursäkta mig men HAHAHAHAH!! "tv:n erbjuder ju bara envägskommunikation" Din stackare som är vaken när ingen annan är det...;)

    SvaraRadera