Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 22 december 2011

Vardagslivet...

I TV-rutan sitter nyhetsuppläserskan med vääärldens urringning. Grattis till alla tuttälskare. Jag tror att de har svårt att fokusera på vad hon säger.
Och efter det dyker det upp en orakad Jolt-Cola-kille på 40+ som på fullaste allvar sitter och diskuterar dataspel som om de vore lika viktiga som nyhetsflödet om världens viktigaste händelser. Jag KAN bara inte ta honom på allvar. Han måste vara ett skämt?

Med tanke på att jag sitter och stör mig på såna trivialiteter så är det kanske dags att starta lite med matlagningen, dammsuga badrummet, åka och beställa bröd till julafton och ta en promenad? Göra lite nytta helt enkelt. Skaffa ett liv.

Vila i all ära, men fy så tråkigt det är att vara sjukskriven ibland!

Kram

2 kommentarer:

  1. Imorron är jag hemma och jular och städar hela dan så vill du ha Skypesällskap så är det bara att plinga!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaa!!! Vad kul!! Det gör jag gärna! :o)

    KRAM

    SvaraRadera