Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 9 december 2011

Mellandagsmål

Jäklars, vad jag ska shoppa till Mini i mellandagarna! Jag ska bli The Queen of mellandagsshopping! Ska röja runt med magen i vädret och köpa alla söta barnkläder jag hittar. Whatch out liksom.

...Vilket betyder att jag måste uppdatera nedräkningslistan med denna aktivitet:

- 36 dagar kvar till den dag jag, av någon outgrundlig anledning, tror att Mini kommer.
- 32 dagar kvar till förlossning enligt plan.
- 22 dagar kvar till Mini "får" komma för att undvika att bli ett decemberbarn.
- 5 dagar kvar till nästa tillväxtkontroll.

- Julfest på jobbet (är jag för trött så skippar jag den...).
- Årets lussebullebak!
- Fina M:s födelsedag.
- Vår sista egna "semester" ihop (en övernattning på hotell med finmiddag, spa, behandlingar och lyxfrukost, aaaaah!).
- Jul
- Mellandagsrea!
- Nyår
- Mini kommer!

Spontankramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar