Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 21 december 2011

Det rullas

Nu är det verkligen inga rediga sparkar jag känner längre. Det känns mer som att Mini rullar runt där inne i magen. Fram och tillbaka, runt, runt, runt. Rull, rull.
Hon flyttar nog på ett ben eller två då och då, och då känns det längs med magen. Fortfarande så känns det ganska svagt men det känns tydligt och ordentligt. Och gärna upp mot revbenen.
Det är nog trångt där inne nu...

Kan inte låta bli att uppdatera nedräkningslistorna:

- 24 dagar kvar till den dag jag, av någon outgrundlig anledning, tror att Mini kommer.
- 2o dagar kvar till förlossning enligt plan.
- 10 dagar kvar till Mini "får" komma för att undvika att bli ett decemberbarn.

Och däremellan:
- Jul hemma med pappa, bror och brors sambo. Härligt!
- Annandag jul hos moster med kusinerna.
- Mellandagsrea! (får nog bli på nätet för jag orkar inte springa runt...vila var det ju som gällde!)
- Nyårsfest hos en kompis
- Mini kommer

Gah!! Det är SÅ spännande!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Aaaaw, så gulligt att du har en lista över när Mini "får" lov att komma! ;)

    SvaraRadera
  2. Nedräkningslistan håller på att bli liten!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Ja, nu är det inte mycket kvar att göra innan hon kommer. Och i januari ska det bli har vi bestämt. :o)
    Jag räknar verkligen dagarna...

    Kram

    SvaraRadera