Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 9 december 2011

Jälla röööta, asså!

Alltså, vissa människor blir jag bara så glad av! Såna där som filosoferar, kommer med kloka åsikter och tankar, bjuder på sig själva och som bara bryr sig så mycket om andra. Mums.
Jenny_Maria är en sån. Hon är en riktig pangpingla!
Vilken tur jag har som började blogga så att jag fick träffa denna eminenta tjej.
Eller som vi säger på gammal god Stockholmsslang:

-"Vicken jälla röööta jag haft!"

Bara så att ni vet, jag sitter inte BARA och blir sur på inavlade släktingar på Facebook. Jag umgås med trevlig folk ibland också. Den här gången via Skype, men ändå.

Fredagskramar!

3 kommentarer:

  1. En småfull sådan :-) fast jag är rätt mysig när jag är lite småfull, när jag är rätt full så dansar jag på borden och tycker att jag är kuligast och trevligast i heeela världen. och när jag sketfull så undrar jag varför alla måste gå hem - vi har ju såååå roligt :D

    Och tack detsamma! Jag tycker du är apbra! (och trevlig är du tydligen oxå enligt sambon ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahahaaa!
    Jag blir lite avis. Ett glas fredagsvin skulle sitta fint...

    Skål på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jamen hon är ju bara bäst (fast jag bara har träffat henne nykter;))

    SvaraRadera