Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 2 december 2011

Helgstart

Äntligen, äntligen fredag!
Snickaren har dykt upp och så även elektrikern. Naturligtvis låg jag och sov när den förstnämnda dök upp. Jag hörde inte ens att han ringde på dörren men vaknade så klart av att han började hamra i förrådet något senare. Äntligen, äntligen blir det gjort!
Hela huset är nu belamrat av det som stod i förrådet. Vad sägs om fyra sommardäck i vardagsrummet? Snärtigt så här inför (h)jul.


I helgen ska vi för en gångs skull inte till svärmor. Hör och häpna, vi ska umgås! Dels med andra men också bara vi. Najs!
Därför tar jag en liten bloggpaus över helgen men jag är tillbaka på måndag igen! Eller kanske på söndag kväll om jag får skrivabstinens, menar jag.

Så jag säger KRAM på er allihop. Njut av helgen allt vad ni orkar!

kram

2 kommentarer:

  1. Du får väl använda dem som (h)julgran! ;-)

    Mysigt med en lite lugnare helg, det behöver du!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihii! :o)

    Ja, tack! Hoppas att du har en bra helg du med!

    kram

    SvaraRadera