Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 19 december 2011

Dagen i ord plus en knasfråga

Tebax från BM. Allt såg bra ut. Mini ligger med huvudet neråt och huvudet var ruckbart (viktigt att skriva enligt Fina M...).
Idag har jag också hängt hos en kund till mitt egna lilla företag. Det är en gammal kompis så vi har mest fikat och sen blev det en långlunch med ytterligare två kompisar.
Väldigt slapp dag om än dock lite social. Precis vad jag behöver!

Nu ska jag läsa bloggar och glo på tv. Imorgon ska jag upp i ottan (redan kl 8:30, heheee!) och äta frukost med en före detta kollega.

En liten bi-fråga, är det NÅÅÅGON annan än min man som använder sig av appen för Text-TV? Och gärna samtidigt som man läser nyheterna på just Text-TV. Snacka om overkill liksom. Jag försöker få honom att förstå vad Internet är till för...

Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Hahaha, han är rolig! Men det där med det ruckbara huvudet ÄR viktigt - så plus i kanten där pappa! Kram

    SvaraRadera
  2. Hehehee! Ja, jag funderar på att döpa om honom till Farbror M istället. ;o) Lite farbror-varning det där med Text-TV tycker jag allt....
    Men jag låter väl bli då bara för det där med ruckbart, hahaaa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Aldrig hört om den appen :) Rolig han är!

    Bra att Mini lagt sig med huvudet neråt. Fast jag förstår faktiskt inte riktigt hur de kan ligga så i flera veckor... Måste vara ganska konstig ställning :)

    SvaraRadera
  4. Ja, obekvämt som sjutton måste det vara!

    kram

    SvaraRadera
  5. Heja Mini!

    Text-Tv, finns det fortfarande? ;)

    SvaraRadera
  6. I love text-tv! Kollar svt's texttv flera gånger varje dag, fast endast sportsidorna! Har appen i mobilen också, men använder dom inte samtidigt. :)

    SvaraRadera
  7. TACK, Loba!! ;o)

    Sara, nu har du nog blivit Fina M:s favvo, hahahaaaa! Oj, oj, oj...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Haha påminner om mig själv när jag vissa dagar upptäcker att jag sitter med Iphonen och kollar FB/mail samtidigt som jag har sidorna öppna på datorn :-o . Vadå kontrollfreak å kanske lite tristess, jagar intryck :-) Skyller på nutidens "informationsöverflödshets"

    SvaraRadera
  9. Hahahaaa! Ja, ALLT ska man hålla koll på ibland... ;o)

    Kram

    SvaraRadera