Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 28 december 2011

Shopping

Fina M kom hem med en hel påse FULL med reaklipp från PoP idag. Fina, fina, fiiina M!
Kläderna ligger i tvättmaskinen nu men kommer jag ihåg så slänger jag nog upp bilder på dem sen. Firade med en jätteportion laxpasta så nu håller jag på att spricka känns det som.

En helt irrelevant fråga: är det NÅGON som ringer till nummerupplysningen nuförtiden? Jag gör det inte i alla fall. Smartphone liksom....

Snart är det januari. Tjohoo!

KRAM

5 kommentarer:

  1. ohhh...inte så långt kvar nu!! Hur känns det? Ser fram emot lite bilder på reaklippen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var strongt jobbat av M... Jag kikade förbi PoP-butik på annandagen och vände i entrén... Sjuuuuuuuuuukt mycket folk...

    SvaraRadera
  3. Wilda,wilda, nu är det helt galet nära! Nu får du snart,snart känna den ljuvligaste doften i världen - din EGEN bebis :-) Oroa dig inte över förlossningen - Mini är liten och smärt och kommer ut med en fjärt ;-) KRAM!

    SvaraRadera
  4. Wilda! Vet du att du kan göra din blogg till en bok för en billig peng? Du kan till exempel sortera ut de inläggen som handlar om Mini och få det tryckt som en bok :-) Det låter väl underbart!? www.bloggtillbok.se

    SvaraRadera
  5. Ja, förstår inte att han pallade... Men fina grejer blev det!
    Och jag känner mig tung och vill att det ska vara januari. Är så redo jag kan bli nu! :o)

    Såg det där med bok, Mallan! Kul grej! Ska kika lite på det. Innan jag fjärtar ut Mini, hihii! ;o)

    Kraaam!

    SvaraRadera