Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 9 december 2011

Hjärterum

Men vilket blä-väder! Idag blir det lite jobb med mitt egna företag och så mys med varm choklad och det sista av banankakan, tror jag allt.
Lite hemmafnul också.

Jag har upptäckt att jag inte följer nyheterna längre. Varför är det så? Jag är kanske så självupptagen just nu att jag inte orkar? Förmodligen. Allt handlar om mig, Fina M och Mini. Inget annat. Jag tänker mycket på förlossningen, Mini och framtiden. Hur det blir, hur vi kommer att kunna åka på semester igen, hur Fina M kommer att vara den stoltaste pappan och jag den stoltaste mamman. Jag tänker på att vi kan bo här i vårt lilla, lilla hus länge. Finns det hjärterum finns det stjärterum. Och vi har en sjuhelsikes massa hjärterum.
Jo, jag är lite självupptagen just nu men det får vara så. Jag behöver det.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar