Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 22 december 2011

Tyskalektion

Scheisse....
Vår värmvattenpump verkar läcka vatten på något sätt och jag vet inte hur jag ska få det att sluta. Det droppar och droppar från kondensslangen (tror jag att det är) ner i spillkoppen och trots att jag lyckats tömma den förbannade spillkoppen (som sitter FASTSKRUVAD...jättesmart...) så har den blivit full igen på bara en kvart. Vattnet rinner ut på golvet och ner i brunnen så ingen fara på det sättet men det skulle ju vara trevligt att få det där vattnet att sluta droppa. Jag vill inte ha vatten på golvet som en del av livet liksom. Varför så mycket kondensvatten? Och är det inte det så är det spillvattenslangen. Varför så mycket spillvatten?

Varför inträffar alltid sånt här vid långhelger?
Någon som har en Elektrostandard Autoterm 380 och som kan sånt här?

Som sagt, Scheisse....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar