Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 11 december 2011

Gulp

Vaken igen... Natt.
Drömde att jag satt på ett plan som störtade i Madrid. Jag överlevde men hamnade på ett våningsplan högt upp i en skyskrapa. Där stod folk i långa köer till hissarna för att komma ner. Det stod några ansvariga och fördelade in oss i hissarna men jag fick aldrig åka ner. Och så trängde sig folk.
Så vaknade jag och låg nästan på mage. Jag fick för mig att jag låg och klämde på Mini och nu mår jag uselt. Hon måste röra på sig... Gulp.
Rör på dig då.
Rör på dig.
Rör dig.
DÄR! Nu! Hon rörde sig!

Inte konstigt att jag nu är klarvaken. Får nog säga hej till tv:n en stund.

Kram

3 kommentarer:

  1. Åh stackars Mini blir manglad därinne ;-) Men det är nog ingen fara :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! :o)

    Mardrömmar suger... usch!

    KRAM

    SvaraRadera