Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 7 december 2011

Jäss!

Jag har sovit!! Prisa sömngudarna!!
Sånär som på en toapaus vid 5:30 så har jag sovit till nu. Vilken lycka! Äntligen...
Mini sprattlar också. Idag går vi in i vecka 36. Nu är det banne mig inte långt kvar. Tänk att vi kommit så här långt. Tänk vad läkarna kan. Och tänk att vi orkade. Det är ju faktiskt helt otroligt!

Åh, nu ska jag genast gå upp ur sängen, äta frukost och göra sånt som jag inte orkat med förut. Frihet!

Kram


5 kommentarer:

  1. Åh, lycka!! Ta nu inte i i överkant så att du är helt slut klockan tre ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite sömn.
    Dags för en ny magbild snart? *nyfiken*

    Önskar dig en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Tack, Mallan! Det har du helt rätt i. Lovar att ta det varligt. :o)

    Magbild blir det på lördag, Mette. Lovar!
    Hoppas att du får en bra dag du med.

    Tänk vilken skillnad lite sömn kan göra. Jag känner mig som en ny människa.

    Kram

    SvaraRadera