Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 13 december 2011

Luciarapport

Åååh, folk utan självdistans och humor är så otrooooligt tråkiga! Ett litet oskyldigt skämt blir till en världsdiskussion ibland. Tänk att folk orkar. Själv orkar jag inte ens berätta vad det gäller för det är så obetydligt. Jag vill bara gnälla lite, hahahaaa!
Så nu fick jag ur mig det och kan gå vidare. Bra, va?!

Luciatåget var naturligtvis bedårande! Det var ofrivillig kanon (läses med långt "a"), 50% tomtar, 10% pepparkaksgubbar och 40% lucior. Och så en miljon hysteriskt fotograferande föräldrar, hahahaaa! Men trevligt var det.
Efteråt gick vi hem till bästaste bästisen och fikade i lugn och ro. 5-åringen (soon-to-be) var helt fascinerad av min mage. Jag fick lägga mig på soffan och så låg hon bredvid och klappade på magen. Och så fick hon känna en spark från Mini. Det var stort. Hon lovade återigen att hjälpa oss att ta hand om bebisen (måste ju ha barnvakt fixad längre fram i tiden, hehee).

Fina M kom hem med en julklapp till Mini idag också. Och han påpekade för snåla (erhm ,jag föredrar ordet "ekonomiska"...) mig att den var inköpt på rea. 20% rabatt minsann.
Det är en Brio-spis. Får se när Mini börjar leka med den. Kanske inte på julafton, men fin är den i alla fall! Jättefin!

En väldigt lugn dag med andra ord, trots "äventyret" luciatåg. Skönt!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Nä, söta M!!! Den spisen kommer ju få stå i flera år :-) Sötnöt :-) Mysigt att ni också sett Luciatåg, själv har jag fått nog av Lucior för i år :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter nästan som vi har varit på samma lussefirande, barnen kom nästan av sig av alla blixtar.

    Min äldsta dotter fick en 8-meters bilbana när jag var i 7e månaden, från 8 år stod det på kartongen...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihihi, söta M!!!!!
    Han är bara för go =).

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni!

    Bilbana... Det har jag alltid önskat mig. Kanske får investera i det också, hihi!

    Kram

    SvaraRadera