Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 16 december 2011

Stort

Gårdagkvällen blev mysig men det var inte bara jag och Fina M, inte. Bästaste bästisens man och två barn (bästisen var på julfest) dök upp med en flaska fint vin och godis i födelsedagspresent men bäst av allt var att han hade med sig en bilbarnstol (minsta modellen), myggnät till barnvagnen och lite annat behövligt till Mini.
Jag blev alldeles rörd!
Och innan de kom så hände något stort här i huset också. Fina M åkte och handlade mat och gjorde också vårt allra första inköp av blöjor. Fatta! Vi har köpt blöjor... Det känns overkligt. Och kul!
Så det var full fart här. De två små finingarna invigde Minis rum och lekte med spisen, Minis böcker och hennes kläder. Flipflopsen var visst populära.
Vilken trevlig kväll!
Vad Fina M fick av mig? Jo, det blev två biljetter till Bruce Springsteen-konserten i Göteborg den 28:e juli med övernattning och resa.

Idag blir en lugn dag. Kl 15 checkar vi in på ett av stadens hotell. Sen blir det bad, spa, massage (Fina M), ansiktsbehandling (jag) med efterföljande finmiddag, en god natts sömn (förhoppningsvis) och stor hotellfrukost. Vår sista egna "semester" innan Mini kommer att vara med oss för alltid (på utsidan, alltså). Ännu en stor dag, om än dock väldigt lugn, med andra ord.

Nu är det full njutning och slappande tills hon kommer som gäller.
Det är stort.

KRAM

7 kommentarer:

  1. "Någon" här hemma är riktigt avis på biljetterna, hehe.

    Jag blir väldigt avis på er dag =).

    Vilka fina vänner som kommer med såna saker.

    Ha det så himla underbart.

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hihihi! Förstår det. ;o)

    Tack så mycket och ha en fantastisk dag du med! Vila, vila, vila... :o)

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Åh låter underbart med hotelldagen. Njut!

    Kram,
    XB

    SvaraRadera
  4. Sounds löööövly! Ha en riktigt, riktigt bra kväll och natt!

    SvaraRadera
  5. Låter ju helt jäklarns ljuvligt det där med hotelldagen.. Hoppas ni har det tokfint!
    kraam!

    SvaraRadera
  6. Det ÄR verkligen stort att köpa de första blöjorna :-) Älskar den känslan, den känslan har jag faktiskt fått VARJE gång jag köper ett paket blöjpaket till den ofödda familjemedlemmen :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Tack, fina ni!
    Det var såååå skönt!

    kram

    SvaraRadera