Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 21 december 2011

Korg

Vecka 38 är här! Äntligen! Nu är det sjukt nära.
För första gången har jag surfat runt och kikat på sånt som "så badar du din bebis" etc. Det har känts så overkligt tidigare.

Igår kväll kom bästaste bästisens man förbi med korgen. Den som nu står i vårt sovrum och som Mini ska få sova i sen. Bästisens mamma som är som en extramamma till mig, har sytt inredningen. Så otroligt gulligt! Både inredningen och mamman.
Jag slänger upp ett kort på korgen senare idag.
Apropå kort, nästa magbild blir på lördag, d.v.s. på julafton, om jag ska följa min lilla tradition med bild varannan lördag. Kanske att jag bryter den traditionen och slänger upp bilden på fredag kväll istället.

Idag blir dagens aktivitet att laga lite julmat. Och så tror jag att bästisen med familj kommer förbi på en kvällsfika.

Kram

7 kommentarer:

  1. Oj, vecka 38!! Nu är det så nära och kan tyvärr vara så långt bort oxå. Hoppas du slipper hamna långt efter BF för man(läs jag) blev tokig.
    Själv tar jag ett kliv in i v.35 på fredag

    Kramar/KarroBarro

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en korg och extra speciellt med specialinredd sådan :-) Ha en jättefin dag idag! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, Mallan! Känns kul att det är någon jag känner så bra som har fixat lite bara för Minis skull. :o)

    KarroBarro, vecka 35 är inte heller så långt bort, inte! Och jag hoppas verkligen att vi slipper gå över tiden... Jag är för otålig för sånt... Men det är väl bara att finna sig som vanligt i så fall. ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande! Tänk att du har kommit så långt! Nu kan hon komma ut när som helst. :)

    SvaraRadera
  5. Hihii! Ja, det pirrar till i magen när jag inser det! Men helst så får hon vänta till januari så blir julen lugn. ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vecka 38, galet juh! Så så nära nu..
    kram!

    SvaraRadera