Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 11 december 2011

Årets händelse!

I våras började Fina M anläggandet av sitt skägg. Det var kanonsnyggt tyckte jag. Lite stickigt när vi pussades, men snyggt. Och så idag...
Fina M har rakat av sig sitt skägg!! Han är minst 10 år yngre. Wow liksom! Jag känner mig som en riktig cougar, heheee!
Tänk att hans förändring av utseendet fick mig att känna mig yngre också, hahahaa! Me like.
Och så blev det helt plötsligt mjukare pussar. Det gillar nog Mini.

KRAM

4 kommentarer:

  1. Haha, nej vad kul!! Mindre skägg kommer nog även Mini att gilla! :)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lite skägg kan göra ;)

    SvaraRadera
  3. Har du missat det? Ajaj. Då får du bege dig dit omedelbums! :D Superfina kläder till bra pris. Kvalitén vet jag iofs inte så mkt om. Jag ska nog också investera i lite olika plagg därifrån någon dag. Hoppas du haft en fin söndag! Kram.

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Ja, det var ett bra tips!
    Och om någon undrar så är det Kappahls fina barnkläder vi diskuterar. :o)

    Kram

    SvaraRadera