Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 4 december 2011

Barnvagn och kläder

Äsch, jag kunde inte riktigt hålla mig från bloggandet. Vi är hemma och slappar lite just nu så jag passar på...

I fredags köpte jag en del barnkläder som är såååå söta (Lindex och Åhléns). Speciellt den med ugglan på (Åhléns)! Jag hittade också en jättefin, mjuk, liten filt på Hemtex. De har fina bebislakan, -handdukar och -filtar även om urvalet inte var så stort i den butiken jag var i.

I torsdags ringde de från Barnens Hus och sa att barnvagnen kommit. De frågade om vi ville ha den ihopmonterad och det tackade vi ja till, något som vi är glada att vi gjorde då lillebror med sambo hade monterat ihop sin själva och det var tydligen lite meckigt.
När vi kom till butiken igår visade det sig att de hade en julkalender med erbjudanden och lördagens erbjudande var 25% på alla Briobarnvagnar. Tajming! Så istället för de återstående 6.000 kronorna (handpenning redan lagd) vi trodde att vi skulle betala så blev det "bara" 3.500 kronor. Jag är helnöjd. Och vi fick en liten nalle med i vagnen också.
Det kändes stooort att tåga ut med vagnen till bilen. Tänk att Mini snart ligger i den. Pirr!!!







Kram i solen

2 kommentarer: