Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 17 december 2011

Nedräkningen

Snart iväg till pappa men jag kan inte låta bli att uppdatera mina nedräkningslistor först:

Nedräkning:
- 28 dagar kvar till den dag jag, av någon outgrundlig anledning, tror att Mini kommer.
- 24 dagar kvar till förlossning enligt plan.
- 14 dagar kvar till Mini "får" komma för att undvika att bli ett decemberbarn.

Och däremellan:
- Jul hemma med bror och hans sambo och pappa. Härligt!
- Annandag jul hos moster med kusinerna.
- Mellandagsrea! (får nog bli på nätet för jag orkar inte springa runt...vila var det ju som gällde!)
- Nyårsfest hos en kompis
- Mini kommer!

Inte långt kvar nu.... Pirr!

kram

3 kommentarer:

  1. Herregud... det är ju snart!! Jösses!!

    kram :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen inte långt kvar! Känns lite overkligt, tiden har gått så sanslöst snabbt :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Overkligt var ordet!
    Nu ska jag bara knipa i två veckor till. Sen får hon komma när hon vill. ;o)

    Kram

    SvaraRadera