Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 18 december 2011

Spänner

Här kommer lite mer gnäll...
Magen är som en ballong idag. Det känns som om Mini ligger raklång i tvärläge ungefär. Det trycker och drar och ömmar i både höger och vänster sida. Aj, aj...
Och så lite buffande på det. Oj, oj....
Nu skulle det vara skönt att somna, sova ett dygn och vakna pigg och alert imorgon istället.

Men som sagt, det är det värt och jag vill inte vara utan det en endaste sekund. Innerst inne njuter jag över att få gnälla så här. Det har jag längtat efter.

Kram i snöblasket

2 kommentarer:

  1. Om inte annat kan du ju gå tillbaka och läsa din blogg när du var så frustrerad över att du kände Mini så lite =) Kan säkert muntra upp!

    Kram

    SvaraRadera
  2. HAHAHAAA! Där satt den! Bra att du påminner mig. :o)

    Kram

    SvaraRadera