Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 20 december 2011

Fika och shopping

Vilken skön morgon! Det blev en långfika med kompisen (ex-kollega) och vi hade massor att prata om. Hon bor utomlands så vi ses inte alltför ofta så jag är glad att vi håller kontakten.
Efter fikat så gick jag och köpte de sista julklapparna (bästisens goa ungar kan jag nog skämma bort hur mycket som helst...) och snart ska jag till frisörskan och fixa till frisyren. Jag blev inte helt nöjd sist så nu har jag bytt till en annan som jag tror på.

Förresten, jag har köpt våtservetter, nappflaska och amningskupor också. Stoooort!

Efter frissan ska jag bara slå in julklapparna och sen ligga på soffan hela eftermiddagen. Najs, najs!

Kram

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt, riktigt bra dag

    SvaraRadera
  2. OM det är! Jag njuter i fulla drag. :o) Hihiii!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter hur bra som helst & så jäkla najs att du blev nöjd med frilla sen då!
    Men waaah, amningskupor! Stort steg! Hohohohoh :]

    SvaraRadera