Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 8 januari 2012

Bröl

Igen. Dessa gråtattacker, alltså...
Ikväll fick jag för mig att allt kommer att bli fel. Vårt liv blir helt fel. Mini blir fel. Fina M kommer att sluta älska mig. Vi kommer att skiljas. Det blir aldrig mer Fina M och jag bara. Allt blir bara fel. Typ.
Ulk. Ulk. Ulk. Snörvel. Snor.
Det är ostoppbart och jag förstår inte var tankarna kommer ifrån. Det är inte jag! Stackars Fina M... Jag ruttnar på mig själv.
Sen var det inget mer med det. Lite ulkande, snyftande och bröl så här på söndagkvällen känns som en bra avrundning på helgen...not.

Kramas där ute!

5 kommentarer:

  1. Åh härliga Wilda! De där känslorna kommer och går även efter det att bebisen kommit. Naturen har väl sin mening med det också, även om jag har svårt att räkna ut vad det skulle vara. Hang in there, det kommer bli hur mysigt som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh jag trodde att du brölade i smärta eftersom du hade värkar!!
    Idag har jag oxå haft en hormondag, min syrra kom hit med en kasse grejer och bebis/barnkläder som jag kollade igenom men jag tog inte så mkt. Och jag kan inte släppa tanken på att hon kommer att bli ledsen för att vi inte tog allt, hon kommer med 99,9% säkerhet INTE bli ledsen men jag kan inte släppa tanken på att jag gör henne besviken och tårarna trillar. Fy så dumt det blir med alla hormoner i kroppen och när kroppen känns tung och trött!

    Kramar/KarroBarro

    SvaraRadera
  3. Tack, Mallan! Du är så förbannat go! Kramar kramar kramar på dig!

    Karrow, förlåt mig, men det är sååå skönt att läsa att jag inte är ensam... ;o) Måååånga kramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Men fina fina.. allt kommer att gå bra & bli bra & vara bra, och jag tror fasen att det är rätt bra att släppa ut tårarna och ulket och brölet.. :].
    massa massa kram!! [och tack för orden! jag ligger nu här i ett hett landstingsnattlinne och lyssnar på den där tickande klockan haha häärligt].

    <3

    SvaraRadera
  5. Låt känslorna komma det är normalt och skönt och förståss jobbigt men normalt.
    Kram'Gegga

    SvaraRadera