Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 januari 2012

Live from BB

Jäss!!
Nu händer det. Vi är på BB.
Vi körde igång med en rivstart och var helt oförberedda. Sattes igång med en Bardaballong (tror jag att det heter...) men det gick inte alls bra. Den togs ur och vi väntar nu på mat och en ny läkare som ska låta oss prova någon annan metod.
Det känns bättre eftersom vi var så oförberedda och allt gick så fort fram. Min bror ska komma med väskan också...
Jag berättar mer sen så klart men nu är det äntligen dags!!!

Många kramar till er alla

36 kommentarer:

  1. Weeeeei! GRATTIS till att vara på g :].. Nu lär jag inte riktigt kunna släppa det här utan lär logga in på din sida titt som tätt.. Wooho så spännande! :].
    <3 kram!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till har följt din kamp länge! njut av bäbis, för snart är mini hos er!

    SvaraRadera
  3. Woohooo - håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  4. Åååh spännande. Härligt! Nu är det bara att köra! Lycka till!! Du kommer fixa detta så himla bra.

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad glad jag blir!!! Var så orolig när du inte skrev att något hänt...

    Ge järnet nu, här ska bli bebis snart! All lycka till, många kramar från Nacka

    SvaraRadera
  6. Jaaa!! Åh vad härligt!!
    Kämpa på nu, jag tänker på er.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. MAJ. GAD. Vad spännande!!! Stort lycka till nu!

    SvaraRadera
  8. Soon to be; MINI! all lycka till nu!!

    SvaraRadera
  9. HURRA! Hejar på dig!

    SvaraRadera
  10. Kikar in och önskar Lycka till ;) Väntan för er har varit lång, och nu är det äntligen dags ;)

    http://lovelykidz.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Underbart! Nu är det verkligen SNART ni blir föräldrar! Kramar!

    SvaraRadera
  12. Tjohoo!! Massor med lycka till! Kommer tänka på er tills vi hör något igen! Kram

    SvaraRadera
  13. Åh vad spännande! Stort lycka till!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Härligt!!! Väntar med spänning på nästa uppdatering ;)
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  15. Tjohoo! Stort lycka till.

    /XB

    SvaraRadera
  16. åh lycka till! :) spännande!!!

    SvaraRadera
  17. Ett stort lycka till! Nu börjar livet!

    Kram

    SvaraRadera
  18. Lycka till! Äntligen :)

    SvaraRadera
  19. Äntligen! Lycka till i massor!
    KRAM

    SvaraRadera
  20. Ojoj, snart händer det!!!!!! Kraaaaamar om dig hårt och hoppas att allt har gått bra och alla tre mår bra nästa gång jag tittar in!

    SvaraRadera
  21. Jag följer dej lycka till nu

    SvaraRadera
  22. Åååh, äntligen! Vad underbart! Lycka till! :-))

    Fast det är ju bra typiskt att det kör igång när jag inte har kunnat kika in var 15e minut, som jag har gjort den senaste tiden... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  23. Jaaaaaaaa äntligen händer det!!!! Ditt inlägg osar styrka, positiv förväntan och massor av energi. All lycka till nu. Kram

    SvaraRadera
  24. Maria ("psylliumfröntipsaren")19 januari 2012 kl. 21:58

    Whoha! Äntligen! Gud så spännande att hon är på G!
    Det här inlägget kunde för övrigt jag ha skrivit för tre år sedan - varenda liten rad (förutom det om brorsan, istället var det min man som fick åka hem). Hoppas att den andra metod gav effekt!
    Ojojoj, nu kommer jag inte att kunna sova. Heja er!

    SvaraRadera
  25. Äntligen! Lycka till inatt. Kram!

    SvaraRadera
  26. Woohhoooo vad spännande!! Lycka till finaste du!!!

    SvaraRadera
  27. Åh jag visste det!!!!! Jag sa ju det :). Blir så otroligt glad. Ni finns i mina tankar. Lycka till. Kraaaaam

    SvaraRadera
  28. Åh åh åhhh...ser fram emot nästa inlägg! Och att allt går bra såklart! Stor kram

    SvaraRadera