Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 4 januari 2012

Uppdaterat

Här är en uppdaterad gissningslista och på lördag är det dags för ny magbild:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Mallan

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?

15/1 Jag, Hönsamaja

16/1 Evelina

17/1 Sara, Charlotte

18/1 ahns

19/1 vemvet

22/1 Esther


Kramar!

3 kommentarer:

  1. Hur känner du dig?
    Kanske kommer hon innan den 22:a?

    Hoppas för dig! <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig lite piggare men ändå väääldigt trött... Önskar att hon kommer ikväll, hihii!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Förresten, innan den 22:a borde hon komma. Det finns en gräns vid ÄD/IVF på att man inte går över tiden mer än 6 dagar.
    Så rent teoretiskt så tror jag att den 19:e är absolut sista dagen om jag skulle bli igångsatt den 17:e... Och jag hoppas verkligen att det inte blir så långdraget! ;o)

    KRAM

    SvaraRadera