Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 januari 2012

Kläder och badljud

Det var inte min maggördel som kommit (hm, får nog påminna Olga om den...) utan kläder från Paola Maria. Tjohooo!
En tunika som jag tänkte ha som nattlinne och "hemma-bekväm-plagg" och en långärmad t-shirt som blir bra att ha när jag aktiverar mig lite mer, t.ex. när vi åker till fjällen runt påsk.


Kanonsnygga grejer (inte på bilderna dock, men i verkligheten) och sååå skönt material. Och billigare än BoobDesign. Dessutom på rea. Hur bra kan det bli? Så nöjd! Och de har tydligen börjat med barnkläder också... Men hemsidan är urkass så där får de nog bättra sig lite, även om det är värt att krångla sig in där.
Tack för tipset igen, Cissa!

Det där med att sitta på ett fik och dricka latte och se på folk var visst en önskedröm. Mini sprattlade som sjutton och jag blev kissnödig var 30:e sekund så jag hoppade över fikandet. Orka pinka på sig offentligt liksom... Det får bli kaffe hemma istället.
Men först ska jag lägga mig i ett bad. För vet ni, när man ligger där alldeles tyst och stilla, så kan man lägga ner ena örat i vattnet och lyssna. Rör sig Mini så hörs alla ljuden från magen! Det knorrar och låter och en liten spark blev ett "bump" i ljudväg. Så häftigt!

Listuppdatering igen:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht, bebisfron, Cissa

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle, Mallan

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara, Elin, Längtan67, VillSåGärna

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Bästaste Bästisen

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?, Carina, Esther

15/1 Jag, Hönsamaja

16/1 Evelina, Nenne

17/1 Sara, Charlotte, vemvet

18/1 ahns



KRAAAAM!

3 kommentarer:

  1. Jo, de var faktiskt snyggare än Boobs grejer, men allt hade v-ringning! Jag passar verkligen, verkligen inte i v-ringning... Får ha scarves med mig när jag ammar och dra upp hela tröjan =)

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad dumt!
    Hmm, kan du kanske köpa v-ringad amningströja och ha en scarf (så att man inte ser v-ringningen)? Så slipper du blotta dig massor, menar jag. ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Todiloo nu närmar det sig. Riktigt längtar efter att mini ska komma .... Vill bara tillägga att jag i ett gammalt inlägg skrivit att jag tror hon kommer 15:e . Ville bara påminna :) kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera