Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 4 januari 2012

Full fart

Så har bästaste bästisen varit här med familj. Världens fart på hennes två söta troll! Det är sååå kul när de är här men numer orkar jag inte så mycket. Det känns tråkigt att inte kunna krypa runt på golvet med dem som vanligt, eller låta dem klättra på mig. Jag känner mig som en tråkig vuxen...
Och så frågade de efter Fina M. De gick till och med runt i huset och letade efter honom. För, som 5-åringen säger, "M är så knasig!" och så ler hon. Han SKULLE ju kunna vara gömd någonstans i huset bara för att retas med dem. Men idag var han på jobbet.

De ska åka till norrut för lite skidåkning i tre dagar. Bästisen är sååå orolig att Mini ska titta ut när de är borta. Jag lovade att ringa henne på en gång om så skulle ske. Men hon ville i alla fall vara med på gissningslistan och tror på fredag den 13:e (jag har inte ens noterat att det är en otursdag nästa fredag, hahahaa!). Så nu är listan uppdaterad igen:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Mallan, Bästaste Bästisen

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?

15/1 Jag, Hönsamaja

16/1 Evelina

17/1 Sara, Charlotte

18/1 ahns

19/1 vemvet

22/1 Esther



Nu ska jag låta alla muffins sjunka till botten av magen medan jag surfar på tjusiga hus och dyra lyxresor och drömmer mig bort tills Fina M kommer hem.

Ropen skalla,
KRAMAR till alla

2 kommentarer:

  1. Gissade jag verkligen på fredagen den 13e?! Då ändrar jag mig till 11!!! Kram

    SvaraRadera