Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 24 januari 2012

Vikten av rätt siffror

Kom på viktig info jag glömt:

3200 gram, på pricken
48 cm lång men det står 50 i journalen och när de mätte igen så blev det 49 cm.

Och så en annan sak, av alla datum som fanns med på gissningslistan för nedkomsten så var det INGEN som hade gissat på 20/1. Men HADE någon gjort det så hade hon eller han, förutom ära och berömmelse, även vunnit denna:


Så med tanke på föräldrapenningens omfång så var det ju bara ren och skär tur för min del att ingen trodde på den 20:e. ;o)

Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Hehe... Ja tänk vilket flyt =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, man är som i sin egen lilla bubbla så det är inte lätt att komma ihåg allt! ;) Var bara nyfiken på vikten för de sa ju då på mätningarna innan att Mini är så mini. Och tänk att hon hade en helt normal vikt! Så super! :) Hon vägde snäppet mer än min gosse (3105g,47cm)! :)

    Typiskt att man inte prickade in Ferrarin! ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, ha...jag låg och tänkte på det igår kväll....undra hur lång Mini är och vad hon vägde:)

    Tack för svaret!:)

    Kram Lila

    SvaraRadera
  4. Ja, men tänk att hon skulle vara så liten och så var hon faktiskt inte det. Skönt!
    Alltid en sak mindre att oroa sig för, hihii! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men då var hon ju inte så pluttig utan bara helt perfekt!!

    Kramar till er/KarroBarro

    SvaraRadera
  6. Snälla söta Wilda!
    Jag har försökt gratulera och kommentera tidigare, men det har strulat för mig och inte funkat. Nu gick det, Hurra!

    Så Grattis till er lilla familj! Skönt att höra att allt gått bra.

    Vi gör vårt allra sista FET på måndag. Om du råkar ha en tumme ledig då får du gärna hålla den... ;)

    Sköt om er och må så gott!!

    KRAMKRAMKRAM

    SvaraRadera