Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 19 januari 2012

Läkardejt idag

Näää, inget firande ännu. Suck.

Igår kväll fick jag dock "hugg" i magen två gånger. Ett vid 19:30 och ett ca en timme senare. Falsklarm, för inget mer hände. Det första kändes rejält och gick över hela magen. Det andra var som en kraftig mensvärk. Jag somnade ca kl 24 och sov till 5. Då startar förlossningsprogrammen på kanal 7, hehee.
Så nu vet vi varken ut eller in... Då gör vi det vi är bäst på: väntar. Urrrk.
Men idag ska vi i alla fall på UL och träffa en läkare kl 14:30. Som jag ser fram emot det! Jösses, det ska bli otroligt skönt att få se Mini och naturligtvis är min förhoppning att allt ser bra ut. Och att få ventilera lite med läkaren ska också bli skönt. Jag ska skriva ner en del frågor som poppar upp i huvudet då och då så att jag slipper oroa mig så mycket. Och jag kommer garanterat att bli mindre rastlös också. Hoppas jag.

Utöver det ska jag nog ta en kortare promenad och köpa mig en latte. Riktiga wow-aktiviteter...

KRAM

6 kommentarer:

  1. Wow då har vi UL samma dag. Ska bli skönt att se så att allt är ok där inne. Att det ska vara sån scenskräck inblandad hos våra bäbisar. Kan de inte bara komma liksom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men precis. Nu får de komma!! :o)

      kram

      Radera
  2. Hoppas du får svar på dina frågor idag, attans att hon inte vill titta ut än ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bli galen för mindre känns det som... ;o)

      Kram

      Radera
  3. Näe, jag trodde verkligen på fullt allvar att ni var inne på förlossningen och kämpade på....

    Men vad skönt att ändå få se Mini i dag, även om det "bara" är via UL. :-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, som jag önskar att det var så! :o)
      Tack, fina du!

      kram

      Radera