Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 13 januari 2012

Natt igen

Att vakna av näsblod är inte kul. Svordom. Men lakanen klarade sig i alla fall. Jag är innerligt trött på näsblödandet! Förmodligen kommer det att sputa på förlossningen...
Hursom, jag kunde inte somna om sen så nu ligger jag här och glor på "Det okända".
Jag har också konstaterat, via SMHI-appen, att den här dagen är 4 minuter längre än gårdagen. Om man räknar solens upp- och nedgång, that is.
Har även hittat mitt drömhus på Hemnet men det var för dyrt. 9,8 miljoner. Jo, jo, fiiiint ska somliga ha det. Men visst inte jag. 9,8 miljoner... Nä, dream on, Wilda.

Och Mini sprattlar lite där inne. Helt ovetandes.

Nu ska jag verkligen försöka somna om. Jag ska promenera när solen gått upp (nej, inte direkt i gryningen, men sen) och då vill jag vara pigg.

Kram

1 kommentar:

  1. Såg ditt sms svar sent igår kväll, så jag lät bli att skicka ett då jag inte visste om du sov, och jag ville inte väcka dig.
    Svarar idag =).

    Fy vad trist med det där näsblodet hela tiden...
    Med tanke på hur täppt jag är heeela tiden. lär jag också lida av det, förmodligen...

    Hoppas du fick somna om och att promenaden blir fin.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera