Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 13 januari 2012

Fredagsaktiviteter

Vilken konstig dag det här har varit. Sömnen har verkligen ställt allt på ända.
Sedan jag vaknade har jag inte gjort mycket. Tvättat en maskin gravkläder och plockat ner två julstjärnor från fönstren. Nu är julen helt borta. Och då kommer snön och kylan. Snö, vind och is ute. Skönt att vara inomhus och inte göra så mycket då men jag undrar om jag kommer att kunna somna ikväll. Jag har i alla fall inte blött mer näsblod. Tjohoo.

Nu är Fina M och handlar chips och dipp och sen ska vi även äta pizza. Mini har sjunkit så långt ner i magen nu att jag kan äta ganska mycket. Så varför inte passa på att svulla lite och bygga på sig? När hon är ute så blir det nog andra bullar gissar jag...

Fredagskramar

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll, enjoy :)

    SvaraRadera
  2. samma här, fast det blir kebabtallrik istället för pizza då mannen hade ätit pizza till lunch. passa på att svulla var orden :)

    SvaraRadera