Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 17 januari 2012

Konstaterande

Jag har just insett att det finns en risk att Mini kommer ut på bästaste bästisens 5-årings födelsedag. Det vore urtrist ju! Både hon och Mini vill nog ha sina födelsedagar ifred... Om inte annat så kommer vi att för all framtid att få planera kalasen så att de inte sammanfaller. Suck.

Kom igen nu Mini! Kom uuuuut!

Listan:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht, bebisfron, Cissa

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle, Mallan

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara, Elin, Längtan67, VillSåGärna

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Bästaste Bästisen

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?, Carina, Esther, Mela

15/1 Jag, Hönsamaja, Fröken m, Bollan

16/1 Evelina, Nenne

17/1 Sara, Charlotte, vemvet

18/1 ahns

19/1 Skrutten04



kram

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har aldrig kommenterat förut men jag gör det nu, har följt din blogg sedan du blev gravid. Jag har tittat in här titt som tätt dom senaste dagarna för att se om Mini har kommit :D
    Det är kul att se hur engagerad man kan bli i någon som man inte har träffat.
    Jag ville bara önska dig LYCKA TILL! :)

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad kul med ett nytt "ansikte"! Och kul att du hittat hit. :o)
    Jag tackar ödmjukast för din lyckoönskning. Tack!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad Mini dröjer!! :) Ska du inte köra en ny gissningslista som går in i februari? Eller mars? ;D
    Hoppas att hon kommer snart! Kram!

    SvaraRadera
  4. Nu börjar jag tro att Mini bestämt sig för att ALDRIG komma ut! Kan hon inte vara klar snart.... Kram :-)

    SvaraRadera
  5. Men nu kommer hon ju på min gissningsdag! Det är ju imorgon =) Imorgon blir du mamma, det har jag bestämt!

    SvaraRadera
  6. Ja, men visst! Jag blir gaaalen liksom!
    Så att åka in inatt skulle funka bra. Nu är jag ju utsövd och allt. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Inatt händer det, det känns som att du är så laddad man kan bli :)

    SvaraRadera