Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 12 januari 2012

Lååångsamt

Ingen Mini... Har en hel del sammandragningar men inget som känns nämvärt eller ens är värt att kalla värk. Så det blir en långsam dag idag igen.
Jag ska göra muffins igen (det känns som jag gör det lite för ofta för att det ska bli smickrande för figuren) och åka över till svägerskan som också är hemma och är gravid. Kanske att jag sover en stund också, hihi.

Idag ringde en kollega och kollade hur det är med mig. Vi pratade så klart om jobbet också och vad som händer där. Det är mycket på gång och även om jag gärna hade varit med i allt som händer så känns det just nu väldigt skönt att vara ledig. Det händer kanske lite väl mycket, hahaa! Men det var kul att få prata annat än graviditet och jag hälsade till alla och de vill att jag kommer på besök sen när Mini är ute. Ska bli urkul att se alla igen!

The List:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht, bebisfron, Cissa

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle, Mallan

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara, Elin, Längtan67, VillSåGärna

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Bästaste Bästisen

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?, Carina, Esther, Mela

15/1 Jag, Hönsamaja, Fröken m, Bollan

16/1 Evelina, Nenne

17/1 Sara, Charlotte, vemvet

18/1 ahns

19/1 Skrutten04



Många kramar till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar