Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 10 januari 2012

Dagsplaner

Idag kunde jag inte somna om så nu har jag ätit frukost. Steg t.o.m. upp innan Fina M. Och det var Mini som väckte mig med en rejäl roundkick i revbenen. F-n, vad ont det gjorde! Hur kan en så liten typ ha så mycket kraft i kroppen? Men kvar ligger hon. Ut vill hon visst inte. Mutter, mutter...

Idag blir dagens aktivitet att hämta den maggördel jag beställde från Mammafitness (Olga). Jag undrar om jag beställde rätt storlek? Det löser sig nog. Jag får se till att det blir bra helt enkelt eller så får jag väl byta.

Vad händer mer? Jo, jag ska nog åka till Apoteket och köpa schampo på miniflaska att ha med till BB. Och kanske något mer. Kanske att jag sätter mig med en latte i handen och glor på folk på ett café också. Vardagslyx.

Klockan är inte ens 7 och jag tycker redan att tiden går långsamt, hahahaa! Förmodligen kommer jag att ta en sovpaus innan jag ens tänker på att röra mig utanför huset...

Uppdatering:

3/1 FC

6/1 Erika, Cissa

7/1 XB

8/1 Cookie

9/1 Yevonde, Jessica

10/1 Mette, Luiza, ruht, bebisfron, Cissa

11/1 Anna, Fina M, Fröken solstråle, Mallan

12/1 intenzimo, Livets underverk, Dina, sara, Elin, Längtan67

13/1 Tea, Milla, KarroBarro, Dreams can come true, Bästaste Bästisen

14/1 Fia, Sofie, Allting går..eller?, Carina, Esther

15/1 Jag, Hönsamaja

16/1 Evelina, Nenne

17/1 Sara, Charlotte, vemvet

18/1 ahns



Kramas denna fantastiska tisdag

1 kommentar:

  1. Åhh så dumt att jag inte bor i Sthlm, då hade jag och Rebecka kunnat komma till dig varje dag, R hade kunnat sitta på din mage och talat allvar med Mini om att komma ut. Vi får ses på nästa bloggträff ist ;-)

    Kramar/KarroBarro

    SvaraRadera